Tuesday 27 November 2012

Jam Tangan LUMINOX




<diterjemah oleh pakcik google>

Seperti cerita lain banyak kejayaan Amerika, Luminox datang dari individu yang berpandangan ke pemikiran menyedari keperluan di pasaran dan dipenuhi. Barry Cohen, veteran industri jam, terjumpa dengan sistem SWISS pencahayaan diri yang berkuasa dan tahu bahawa ia akan membuat jam tangan lebih jelas dan mudah untuk dibaca dalam keadaan rendah atau tiada cahaya. Dia bertanya Richard Timbo kawan beliau jika ingin menyertainya. Luminox dilahirkan pada tahun 1989 (LUMI adalah Latin untuk cahaya manakala NOX adalah Latin untuk malam), didorong oleh komitmen untuk menawarkan kecanggihan "luminescence" dan kebolehbacaan dalam barisan jam tangan sukan berprestasi tinggi (sukan ekstrim laaa)

Navy SEALs dan Lebih banyak

Jam Luminox Navy SEAL adalah jam tangan yang dibuat Luminox yang terkenal. US Navy SEAL Procurement Officer Nick North, telah diminta untuk mencari jam yang lebih dipercayai untuk misi malam dan menemui penyelesaian pada pameran perdagangan di mana beliau menemui LUMINOX. Beliau bekerja dengan Cohen untuk membangunkan jam khusus untuk mereka dan jam Navy SEAL dilahirkan.

Selepas Luminox menyediakan jam tangan untuk dimeterai, Luminox memulakan pemasaran jam seluruh negara dan dunia. Luminox kemudiannya didatangi oleh juruterbang Tentera Udara US yang menerbangkan jet pejuang F-117 Nighthawk - Luminox membuat jam tangan untuk juruterbang ini dan menghubungi Lockheed Martin, yang bertukar menjadi perkiraan eksklusif untuk menghasilkan jam tangan Lockheed Martin.

Sepanjang 20 tahun berikutnya, Luminox tidak pernah menyimpang dari misinya dan ini telah disahkan dan disahkan oleh tentera elit dan banyak unit penguatkuasaan undang-undang yang telah menerima pakai Luminox sebagai peralatan standard. Mereka yang di jalanan telah menunjukkan kepentingan tertentu di Luminox, betul-betul memikirkan bahawa jika jam tangan yang direka untuk dan digunakan oleh US Navy SEAL, mereka perlu dapat berdiri untuk kegunaan setiap hari.
Dari sini, Luminox masih berazam untuk terus menggabungkan teknologi canggih, reka bentuk pemikiran ke hadapan dan prestasi yang melampau. Luminox menyampaikan, bila dan di mana ia tuduhan. Ia adalah kerangka fikiran kita.

Luminox Cahaya Teknologi (LLT)



Pencahayaan diri berkuasa Luminox '(LLT) membolehkan seseorang untuk melihat masa, tidak kira apa tahap cahaya, walaupun dalam kegelapan lengkap - sehingga 25 tahun kegelapan lengkap, sebenarnya. Sebagai mampu untuk membaca masa dengan mudah di bawah mana-mana dan semua keadaan memenuhi keperluan untuk tentera dan pelbagai kumpulan penguatkuasaan undang-undang, yang adalah mengapa US Navy SEAL Procurement Officer datang kepada kami meminta kami untuk mencipta jam tangan menyelam bagi mereka untuk misi malam. Ia juga mengapa juruterbang US Air Force F-117 Nighthawk ™ Stealth Jets mendekati kami. Ini adalah hanya dua kumpulan yang ramai "wira" yang benar-benar memahami dan menghargai faedah sedia ada memakai jam tangan Luminox. Seperti untuk seluruh penduduk: Bilakah kali terakhir anda terpaksa meraba-raba untuk suis lampu atau butang pada jam tangan anda dalam kegelapan malam? Pakai Luminox selama seminggu dan anda tidak akan mahu ketinggalan.

Ada 3 kategori iaitu Udara, Darat dan Air (gambar).







Aku nak jam ni... huhuhuhu..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...